Welcome!

Szeretettel köszöntelek!

2008. augusztus 26., kedd

Kölcsönkapott Föld

Kölcsönkapott Föld!

Eszembe jutott, hogy sokan sok mindent vagy nem is tudnak, vagy nem is akarnak tudomásul venni.

Isten gyermekei vagyunk, a Teremtőtől kaptuk életünket, és mindent, ami körülvesz minket!
Minden a Teremtőé, és amikor itt élnünk a fizikai síkon, akkor erre nem is gondolunk az átalakított egoista gondolataink, sokszor karmikus tetteink miatt.
Arról jutott ez eszembe, hogy amikor ültem a nappalimban, és néztem a televíziót – és körülnéztem. És belém hasított az a valóság, hogy én Istennél vagyok vendégségben!

Minden, ahol ülök az Övé, a lakás, a berendezés, a bútor, amin ülök és elmélkedem, Övé a hűtőben lévő ennivaló, amit miattam tett oda - Nekem.

És elképzeltem, hogy hogyan viselkednék vendégségben!

Mindenre vigyázok, nem lenne rendetlenség, a szemetet a helyére dobnám, de úgy, hogy a legkevesebbet szemetelném a lakásban. Óvatosan ülnék mindenhova, és mindenre vigyáznék!
A lábam letörlöm belépés előtt, mindent a helyére rakok. Mintha vendégségbe lennék!
Alkalmazkadó vagyok ilyenkor, és minden fontos a számomra.
Vigyázok a morzsákra, nem hangoskodom a szomszédok miatt, udvarias vagyok mindenkivel.

Azon gondolkoztam utána, hogy MI EMBEREK - a fizikai síkon élő szellemek - miért nem gondolkozunk így? Pedig ez valóság!

Mindent Istentől kaptunk sok mindent megőrzésre, azért, hogy gondozzuk, vigyázzunk rá.
Ilyen a Föld, ahol most élünk! Vajon eldobnánk Isten *nappalijában* a szemetet? Nem! Akkor most miért dobjuk el a Földön?
Hogyan viselkedünk vendégségben?

Hát viselkedjünk most is így a Földön, mintha vendégek lennénk.
Nem szemetünk, alkalmazkodunk mindenhez. A legfontosabb a vendéglátó *érdeke*, így semmit sem teszünk, ami „nem kedves” Istennek, és ezeket a Törvényeket lelke mélyén mindenki ismeri.


Barátaim! Éljünk úgy, hogy érezzétek azt, hogy vendégségben vagytok egész életetekben, és eszerint éljétek meg mindennapi életeteket!

Nincsenek megjegyzések:

.


.

Copyright © Sueee/Inasi - 2008-2009
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee[Inasi], Szabadi Tibor J. [ Avezi], Karsay István

http://a-csend-hangja.blogspot.com © 2008-2013
Design by: Sueee/Inasi
.
.



.
Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások,
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.05.

..