Welcome!

Szeretettel köszöntelek!

2008. augusztus 26., kedd

Margit néni

Margit néni


2008 augusztus első hetében Erdélyben tartottam pár napos előadást, amikor a kis falu utcáján megismerkedtem Margit nénivel, Margit néni a 4 éve elvesztett fiát gyászolta még, és megemlítettem neki, hogy másnap pont erről a témáról tartok előadást, és szívesen látom.
Másnap ígéretéhez híven megjelent az előadásomon, és legnagyobb meglepetésemre egy borítékot hozott magával. A borítékban három levél volt, amit a lánya küldött, és a levelek komoly érdekességet tartalmaztak.
A három önálló levél mindegyike két különböző írást tartalmazott, az egyik írás a lánya írása volt, és a másik írás pedig a négy éve meghalt fia írása volt! A két különböző írás jól elkülöníthető volt, mert eltértek egymástól, és Margit néni egyértelműen felismerte a fia keze írását!

A lányán keresztül jelentkezett a fia, és üzent az édesanyjának!

Az első levélben jelezte, hogy nem halt meg, hanem egy másik dimenzióban él tovább, és felismerte, hogy nagyon keveset beszélgettek, és nem használta ki a földön töltött időt teljesen, és ha újra kezdhetné, akkor tartalmasabb életet élne, és a szeretet lenne a fő terület, mert elhanyagolta a kapcsolatait, a beszélgetéseket. Azt is írta, hogy nagyon sajnálja, hogy kevés időt töltött az édesanyjával.

Második levelében elmesélte, hogy a földi dimenzióban tartózkodik még az édesanyja mellett, elmondta, hogy úgy kell elképzelni, mint egy felhőt, mely nagyon ritka, és gondolkodik, érez.
Elmondta, hogy édesanyja a gondolataival tartja itt, és megkéri őt, hogy imádkozzon sokat érte, és nemsokára ő továbbléphet magasabb síkokba, de onnan is rálátása lesz majd az itteni dolgokra, történésekre, és kérte az édesanyját, hogy ne szomorkodjon érte, mert örökké élnek, és soha nem fognak elválni, és szomorú, amikor látja az édesanyja bánatát a halála miatt.

Harmadik levelében csak általános dolgokat írt le röviden, elbúcsúzott az édesanyjától, és megígérte, hogy majd fognak találkozni! Megkérte, hogy kevesebbet gondoljon rá, segítse abban, hogy tovább tudjon haladni.

Margit néni a levelet eddig nem merte a faluban senkinek se megmutatni, mert félt attól, hogy bolondnak nézik. Most nagyon boldog volt, mert olyan társaságba került, ahol ez természetes dolog, sőt a levelével csodálatosan kiegészítette az előadásomat.

Meghívtam Margit nénit, hogy tanítsam, és egy csodálatos tanítást kaptam tőle!

Köszönöm Uram!










Meghallgatott imádság.Erőt kértem az Úrtól,- s ő nehézségeket adott, melyeken megedződtem.Bölcsességért imádkoztam, - és problémákat adott, melyeket megtanultam megoldani.Előmenetelt óhajtottam, - gondolkodó agyat és testi erőt kaptam, hogy dolgozzam.Bátorságot kértem, - és Isten veszélyeket adott, melyeket legyőztem.Áhítottam, hogy szeretni tudjak, - és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket, hogy segítsek rajtuk.
Kegyes jóindulata helyett alkalmakat kaptam a jóra.
Semmit nem kaptam, amit kértem, és mindent megkaptam, amire szükségem volt.
Imádságom meghallgatásra talált.

Nincsenek megjegyzések:

.


.

Copyright © Sueee/Inasi - 2008-2009
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee[Inasi], Szabadi Tibor J. [ Avezi], Karsay István

http://a-csend-hangja.blogspot.com © 2008-2013
Design by: Sueee/Inasi
.
.



.
Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások,
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.05.

..