Welcome!

Szeretettel köszöntelek!

2011. február 11., péntek

Kreatív blogger díj

Kaptam egy díjat!!! :))))



Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat a Sikerre születve -nek!
Nagyon kellemesen meglepett, és újra megerősítette a hitemet abban, hogy jó, amit elkezdtem és csinálok!



A díj továbbadásának szabályai:

1. Köszönd meg annak akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogodra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogodnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot

Az én 7 Titkom magamról...
(olvasd folyamatosan az oldalt és megtudod) :)

Tovább szeretném, tiszta szívből, adni a következő blogoknak, oldalaknak:
Gyógyító rezgések
Egészségtudatosság
Kristályprogram
Újvilág Újság
Angyalemberek
A Tündér világa
Aranytollak

1 megjegyzés:

Vári Zita írta...

Szia!
Vártam, vártam a levelet, mert így még meg sem tudlak szólítani. Nem tudom, hogy kit takar a "me" aláírás. Köszönöm, nagyon kedves, hogy rám gondoltál.
Éppen ez előtt kaptam meg ezt a díjat egy másikkal együtt és erről részletesen írtam akkor a blogomon, ezért furán venné ki magát még egyszer. Remélem nem gond.
További sikeres munkát kívánok!
Zita

.


.

Copyright © Sueee/Inasi - 2008-2009
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee[Inasi], Szabadi Tibor J. [ Avezi], Karsay István

http://a-csend-hangja.blogspot.com © 2008-2013
Design by: Sueee/Inasi
.
.



.
Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások,
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.05.

..