Welcome!

Szeretettel köszöntelek!

2008. augusztus 20., szerda

Amikor az álmok valósak


Ez a történet velem történt 2000 nyarán. Soroksáron éltem és a gonosz lépett be az álmomba.
A konyhánkba voltam kint és az anyósomat szállta meg. Eltorzult az arca és iszonyatos volt a hangja .Ami természetesen nem is az övé volt.
A konyha asztalon két tárgy volt egy kés és egy kereszt. A megszállt gonosz lélek azt mondta szúrjam le de én a kereszthez nyúltam és az anyósom homlokához nyomtam közbe mondtam neki, hogy takarodjon ki az anyósomból hagyja öt békén.

Iszonyatos hörgést adott ki és azt mondta nekem, hogy még vissza tér.

A párom aki mellettem feküdt arra riadt fel,hogy iszonyatosan rángatózom.Elmondtam neki,hogy mi történt velem
hozzá kell tenni, hogy ezek után már elaludni sem mertem. Ha veled is történtek ilyen álmok vagy ehhez hasonló kérlek írd meg!!
Várom a történeteiteket.

Nincsenek megjegyzések:

.


.

Copyright © Sueee/Inasi - 2008-2009
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee[Inasi], Szabadi Tibor J. [ Avezi], Karsay István

http://a-csend-hangja.blogspot.com © 2008-2013
Design by: Sueee/Inasi
.
.



.
Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások,
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.05.

..