Welcome!

Szeretettel köszöntelek!

2008. augusztus 17., vasárnap

Egy eltávozott anya üzenete lányának

Egyik nap bejelentkezett hozzám egy hölgy, angyalkártyák segítségét szerette volna kérni, mert élete éppen egy olyan fázisba ért, amikor megerősítésekre, információkra volt szüksége a továbblépéshez.

Beszélgetésünk során rátértünk a családi vonatkozásokra, amikor kiderült, igaz, hogy már régebben vesztette el az édesanyját, de képtelen feldolgozni az elvesztését. Ez súlyos teherként nehezedik rá és rányomja bélyegét élete más területeire is.

Beszélgettünk és elmondtam annak lehetőségét, hogy egy laza, relaxált állapotban megteremthetjük annak lehetőségét, hogy mindent megbeszéljen édesanyjával és elengedje őt. Akkor úgy érezte a hölgy, hogy erre nem képes adott pillanatban.

Elfogadtam a döntését és megígértem, ha jön édesanyjától bármilyen információ, továbbítani fogom neki.

Érdekes, mert akkor már régebb óta volt egy segítőm, aki rajtam keresztül írt és küldött információkat. Egy érzés kerített hatalmába, akkor, ott a beszélgetés alatt, hogy az anya üzenni fog. A hölgy elment tőlem és napokig nem történt semmi.

Egy hét telhetett el a látogatás óta, amikor jött az érzés, eljött az idő, írnom kell. Készen álltam és lejegyeztem az üzenetet. Íme:

„Drága gyermekem!

Most jött el az a pillanat, amikor te is készen állsz arra, hogy fogadd az üzenetemet. Úgy gondoltam és éreztem, hogy a lelked sebei még nem tették lehetővé ezt eddig.
Most talán már meg fogsz tudni érteni engem. Szeretném, ha szíved legmélyén ott maradnék mindig, de kérlek, engedj el, mert a túlzott ragaszkodásod senkinek nem jó, sem nekem, sem neked.
Az életben volt nagyon sok szép időszak, amikor nagyon jól tudtunk együtt működni, és voltak olyan pillanatok is, amikor konfliktusba keveredtünk.
Én, itt a köztes létben már mindent tudok és látok. Látom az univerzum és a földi lét összefüggéseit, már látom, hogy a családunkban vagy kettőnk között mi miért történt. Sajnos nem beszélhetek neked róla részletesen, mert a földi létben az embernek önmagának kell rájönnie dolgokra , hiszen ezért született le. Mások nem mondhatják meg ezt, még én sem neked. Mert akkor a földi tapasztalás és fejlődés felesleges volna.

Egyet jegyezz meg kérlek, és ne felejts el!
Bármi is történt köztünk az életben, én hálás vagyok, hogy engem választottál szülődnek és mellettem gondoltad megtapasztalni a fizikai világ dolgait. Hidd el, minden pontosan úgy alakult, ahogyan annak történnie kellett. Én már tudom ezt, és ha majd lelkeink újra találkoznak, csak mosolyogni fogsz te is az egészen és átéled azt a csodát, amiben itt nekem részem van.

Igen, jól vagyok, tudd! Itt minden gyönyörűséges, földi szavakkal és érzésekkel nem leírható. Készülj fel te is arra, és éld úgy az életedet, hogy a fizikai test halála csak egy átmenet egy szebb, jobb és szeretetteli másik világba.
Kérlek téged, kedvesem, bocsásd meg magadnak mindazt, amiért még lelkiismeret furdalást érzel velem szemben, ugyanis én már rég megtettem, hiszen itt látom, miért volt úgy. Bocsáss meg magadnak legfőképp, és éld boldogan az életed!
Igen, figyelemmel kísérem utadat, ha bármikor szólítasz, segítőként ott vagyok melletted, és igyekszem bármi módon megnyilvánulni neked, de tudd, elsősorban nem fizikálisan, hiszen azt nem tehetem, nem tudom megtenni.

Sokszor vagyok melletted, ölellek, és kisgyermekként tartalak a karomban. Az életed neked sem könnyű, de tudod, az enyém sem volt az. Sok fájdalom és keserűség volt, de sok szépség is, amire tulajdonképpen most, itt ebben a létformában döbbenek rá igazán.
Élvezd a lenti lét minden percét, légy jó ember!
Szeretetteli energiákat küldök feléd, majd, mikor olvasod ezt az üzenetet, kérlek, idézd magad elé a képemet és engedj el szeretettel te is, abban a tudatban, hogy az elengedés nem az elvesztésemet jelenti. Vagyok neked, ezt tudd és érezd!
Az, hogy anya, csak egy szó, egy földi kapcsolat, mi ennél sokkal de sokkal többek voltunk már egymásnak, és leszünk is még.Ezzel búcsúzom tőled. Szeretlek.
Megköszönöm a közvetítő segítségét, hogy gondolataimat leírta és eljuttatja neked.”


Tudtam, ez az üzenet nem csak az illető személynek szól, hanem másoknak is. Mindazoknak, akik veszítettek már el szülőt vagy közeli hozzátartozót.

Angyaltanfolyamaimon, ha jön az érzés, fel szoktam olvasni az üzenetet. Érdekes, mindig van, akit mélyen megérint.

Remélem, segít abban is, másoknak is, hogy könnyebb lélekkel tudjanak elengedni, megbocsátani, és a ragaszkodást félretéve SZERETNI!



-Angyalszárny-
www.angyalszarny.eoldal.hu
Angyalszárny rovata (angyalszarny.virtus.hu)

"A szerző engedélyével közölve"

Nincsenek megjegyzések:

.


.

Copyright © Sueee/Inasi - 2008-2009
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee[Inasi], Szabadi Tibor J. [ Avezi], Karsay István

http://a-csend-hangja.blogspot.com © 2008-2013
Design by: Sueee/Inasi
.
.



.
Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások,
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.05.

..