Welcome!

Szeretettel köszöntelek!

2011. szeptember 25., vasárnap

Rózsaeső ima LEVÉLÍRÓK SZÁMÁRA

Ezt az imát kell 30 napon át minden levélírónak elmondani. Ez nagyon fontos, hogy a kérésünk meghallgatásra találjon.

28+5 = 33 levelet vittem. Ketten engem írtak feladónak, itt a feladót leragasztottam, mert az a Nyolc Boldogság Katolikus Közösség lesz, ha visszaküldik egy év múlva a levelet.

Készítettem képeket, ha feltöltöm, lekicsinyítem felteszem -a napokban- a galériába.

Forrás:
http://ekpafat-kistarogato.gportal.hu/gindex.php?pg=34339873&nid=6056893

Lélek Gizella
Tiszta Forrás Gyógyító
alapító


képre kattintva nagyobbíthatod a képet
utána az ott lévő linkre is, akkor megjelenik a nagy kép


Nincsenek megjegyzések:

.


.

Copyright © Sueee/Inasi - 2008-2009
CC. Néhány Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee[Inasi], Szabadi Tibor J. [ Avezi], Karsay István

http://a-csend-hangja.blogspot.com © 2008-2013
Design by: Sueee/Inasi
.
.



.
Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások,
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.05.

..